Youtube guide (1)

 ابتدائیہ کے لئے یوٹیوب: ا

Iپنا چینل کیسے ترتیب دیں یوٹیوب پر اپنے ہی ویڈیو مواد کی تشہیر شروع کرنا چاہتے ہو؟ اپنے YouTube چینل کو صحیح طریقے سے ترتیب دینے اور بہتر بنانے کا طریقہ یہاں ہے۔

اس سے پہلے کہ آپ شروع کریں ہاں ، آپ صرف یوٹیوب میں ڈوبکی جاسکتے ہیں اور اپنا چینل ترتیب دے سکتے ہیں (اگلے حصے تک سکرول کریں!) ، لیکن اسٹریٹجک تحقیق کی سفارش کی جاتی ہے۔ پہلے خود سے پوچھیں کہ آپ کے چینل کا مقصد کیا ہے؟ بزنس کی حیثیت سے ، آپ کے چینل کا مقصد محض مشمولات تیار کرنا اور لوگوں کو اپنے برانڈ کی طرف راغب کرنا ہے۔ ایک بار جب آپ جان لیں کہ یوٹیوب پر آپ کا مقصد کیا ہے تو ، آپ اسٹریٹجک ہونا شروع کر سکتے ہیں۔ 

ویڈیو کی ورڈ ریسرچ سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی دوسری اقسام کی طرح ، آپ کو بھی اپنے مواد کے تھیمز کو مطلوبہ الفاظ کے تحقیقاتی ٹولز میں پلگ ان کرنا چاہئے ، لیکن اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ یوٹیوب تلاش کے حجم کو دیکھ رہے ہیں۔ اس سے آپ کو بصیرت اور نظریات ملیں گے کہ لوگ آپ کے مشمولات سے متعلق موضوعات کو کس طرح تلاش کرتے ہیں ، اور مستقبل کے مواد کی تخلیق میں رہنمائی میں بھی مدد فراہم کرتے ہیں۔ 

vidIQ جیسے ٹولز یوٹیوب کی ورڈ ریسرچ میں مدد کرسکتے ہیں ، لیکن اس کے اندر ظاہر کرنے کے ل full مکمل نتائج کے لئے ایک پریمیم سبسکرپشن کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کلیدی جملے کے متعدد اجازتوں کو تلاش کرتے ہیں جو آپ کے بنائے ہوئے مواد کو بیان کرتے ہیں ، یا پہلے ہی موجود ہیں۔ انہیں اپنے لئے تجویز کرنے کیلئے ٹول پر انحصار نہ کریں۔ لہذا بنیادی ایک لفظی وضاحت جیسے "فیشن" یا "تعمیر" ٹائپ کریں - جو بھی آپ مہارت رکھتے ہیں۔ لیکن وضاحتی زبان ، "کس طرح" جملے ، جائزے یا سبق آموز طرز کے سوالات کے ساتھ مختلف قسمیں بھی لکھیں۔ مثال کے طور پر ، "تیل کی تبدیلی" کے مقابلے میں "ایک چھوٹی کار پر تیل تبدیل کرنے کے طریقہ کار"۔ سوچئے کہ آپ اپنا یوٹیوب چینل کون دیکھ رہے ہیں اور وہ وہاں کیا تلاش کررہے ہیں۔ یاد رکھیں کہ ہر وہ شخص جو YouTube ویڈیو پر ختم ہوتا ہے اس پلیٹ فارم پر اپنا سفر شروع نہیں کرتا تھا۔

Post a Comment

0 Comments